Utolsó kommentek

Krokett készítése Baranyai húsos egérgecivel?

2011.03.30. 09:09 déjé

déjé üzenete: káló pumper?
déjé üzenete: a négyesen keresi, bizonyos kinter bagoly
szokol2 üzenete
: kapcsolja be kérem a kúrós terembe
déjé üzenete
: máris, házsongárd. - Halló! Ihbin Kinter. Állunk sárban páran?
szokol2 üzenete
: - Rámbó 7 és tokmányszellem kell a fiaaloknak, Bagoly! Rádiósként főleg bánatos lőcsöket szopogatok. Délután nem vetem meg a madárfaszt sem. Ön gyakran jár tilosban, nuncsakukkal a valagában?
déjé üzenete
: - Egyre sürübben barátom! Még Mr. Káttok hivatali idejében tanultam meg, hogyan is kell rendesen csőrös kúpfost dugni a valagamba télen. Ma már ez csak vitorlások segítségével menne.
szokol2 üzenete
: - Nekem ráspoly volt a picsámban a 72-es öbölgecizés idején. Négy madár és hat hattyú faszát tekeretem körbe egy dioxinos kecskelőcsön. Nem véletlen, hogy azóta is májkrémeket dugdosnak a valagamba, ha meglátnak azon a vidéken.
déjé üzenete
: - Szép idők voltak azok, amikor még mindenkinek jutott harkálygeci! Node nem ezért hívtam! Sürgősen le kéne jönnie Gáborpusztára, ahol sikátoros vaddisznóbaszás vaddisznóbaszás lesz.
szokol2 üzenete: - Nos nem tudok menni hisz anyám báttya, épp kankalint rejt el az Ön picsájába, kedves uram. Mindezekmellett szeretném ha gombárhoz méltóan macskagecit illetve sáfrányos ölyvpisát itatna velem a közeljövőben. Ringó sztárr hagyatékában nemrég egy közeli halásztanya gerendáit találtam. Sokat gondolkodtam mit tegyek velük, majd végén egy idős azzsonyokból álló vidám népdalkör gecijét kentem rájuk.
déjé üzenete
: - Ó, a csudába. így már mindent értek! Lópatkót dugni mások hajába kecskeszarral nem szép dolog! Főleg, hogy közben a pásztorok hugya sem kerül véka alá.
szokol2 üzenete
: - Ne vádaskodjon, hiszen Ön sem tett mást amikor zinger varrógépekkel üzletelt egy bánnya lukai tárnában. Húgyból, és terpszínű erdészgeciből sok mindent föl lehet építeni. Én annakidején vörösbegy-gecit sem vetettem meg, ha ránkjárt a rúd.
déjé üzenete: - Ám legyen. Most viszont sietnem kell a pásztói kacsagecireszelő tanfolyamra, abból fogok szigorlatozni hatvannegyedikén! Viszlát., ló napot!
szokol2 üzenete
: - Kulacsos bögölygecit kívánok Önnek!

Szólj hozzá!

Címkék: vörösbegy bögölygeci ringósztárr ölyvpisa

A bejegyzés trackback címe:

https://ekezo.blog.hu/api/trackback/id/tr142784237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása