Utolsó kommentek

Interjú Dr. Kopács György lábfetisisztával

2009.03.23. 12:49 szokol2

- Üdvözlöm, György, a kompon találkoztunk először. Remélem emlékszik még rám.

- Igen, sárba léptem akkor épp, de határozottan emlékszem. Sásruhában volt és egy csini blézer logótt a vállán, zsákos mintával.

- Jól emlékszik, György. Az első kérdésem az lenne, hogy mit kéne tenni a próbakörben egyrészt gáztámogatás, másrészt bárányok mellett?

- Nézze, első feladatunk a puszták rendbetétele kell legyen. Számos gombát szedtem én is más is, de mégsem tudtuk a csőcselék vizes páfrányait pöcsbe mártani. Szokásos fáradozásainkat a szűkös pumák lelegelték, szárbaszökkent a möccsünk.

- Fáradt az ország, juhokkal jöttünk, csüngőhasú bölényeket herézünk. Egyetlen feladata a páros bunkóknak a szétfeszített seggnyalábok prófétamódon történő zabolázása?

- Ne személyeskedjünk, ha lehet. Reakciós pálosokból és terebélyes bunkókból van elég. Csempés diszkóba jár az én lányom is, mégis néha kásásan jön haza. Szokott fáraóként teccelegni a saját édesanyja előtt?

- Nos, bevallom igen. Múltkor csángónak öltöztem, de nem köszönte meg.

- A csudába! Maga fánkos! És nekem mondja, hogy korrupt léceket dugdosok a picsámba? Húzzon juhot a farkára, és szürcsöljün nagyokat!

 

Szólj hozzá!

Címkék: bunkók mahagóni kiruccanás pálosok

A bejegyzés trackback címe:

https://ekezo.blog.hu/api/trackback/id/tr491020043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása