Utolsó kommentek

Váratlan utazás - Dr. Vászló László beszámolója gumós utjáról

2009.07.06. 09:11 déjé

déjé
bevallom, szánkón utaztam négy kilómétert, így kissé kásás vagyok
szokol2
fingós volt az utad?
déjé
ó igen, párszor púztam folyómedrekbe.
szokol2
silány rókákkal, és penetráns pózerekkel találkoztál e?
déjé
velük nem, csak a csékeket kátránnyal szájukravevő búrásokkal.
szokol2
lomps út lehetett, ebben azt hiszem egyetértünk. szűkös az időnk, ezért azt kérdem: csúszik e a sár a fitymák kellő erdejében, amikor más emberek tyüheit cipeled?
déjé
szó szót követ, buktás barátom, hisz csimbókosra baszott picsád, mármár rácsos, így a pinatócsás böszörményiek is csúsznának benne.
szokol2
zergét faszánál fogtál már meg? sütőport kentél-e bimbókra? vánkosok közt baszik aki pál!
déjé
számos cserzőanyagot, drótos gerincvelőt, és nyűgös lánykahugyt kentem számos helyre, kiemelt helyen kezeltem a pálosok süldő juhait.
szokol2
nos, köszönöm ezt a szép útibeszámolód, most pedig gyárkéményt helyezek el a picsámban!
déjé
részemről a szerencse, most pedig utaznék tovább, a belényesi bunkók által szervezett rüh partira!
 

Szólj hozzá!

Címkék: utazás utak ágnes fingós púzás rácsos penetráns

A bejegyzés trackback címe:

https://ekezo.blog.hu/api/trackback/id/tr31229171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása